Elka

Reklamácie a výmena

Vaša spokojnosť je naším cieľom. Tu sa dočítate, ako u nás prebieha reklamácia, výmena alebo vrátenie tovaru.

Pokiaľ si prajete tovar vymeniť, zašlite nám ho späť a do formulára napíšte tovar/veľkosť, za aký tovar si prajete existujúci vymeniť. Na výmenu tovaru poskytujeme predĺženú lehotu 30 dní.

Tovar nesmie byť poškodený, nijako používaný a nesmie byť vypraný.

PDF formulár

Na tovar máte zo zákona reklamačnú lehotu 24 mesiacov.

Nároky na reklamáciu sa nevzťahujú na bežné opotrebenie, ktoré je s povahou výrobkov spojené.

V prípade uznanej reklamácie vám tovar obratom vymeníme za nový alebo vrátime peniaze.

Vrátime vám cenu za kompletnú objednávku vr. poštovného.

Ako ospravedlnenie za reklamáciu získate zľavu 20 % na ďalší nákup.

PDF formulár

Tovar nám môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky. 

Po prijatí tovaru vám obratom zašleme peniaze späť na váš bankový účet.

Uhradíme vám cenu za kompletnú objednávku vr. poštovného, ktoré ste zaplatili v objednávke. Poštovné od vás, spätne k nám, hradíme iba v prípade opodstatnenej reklamácie.

Tovar nesmie byť poškodený, nijako používaný a nesmie byť vypraný.

PDF formulár

Či už budete chcieť tovar reklamovať, alebo vrátiť, vždy ho zašlite na adresu: Fideli Berg, s.r.o., Partyzána Svobody 183, 263 01 Dobříš, Česká republika

Pre lepšiu kontrolu, prosíme, priložte k formuláru aj faktúru so zakúžkovanými produktmi, ktoré vraciate.

Tovar NIE JE MOŽNÉ vymeniť ani vrátiť na vami zvolenom odbernom mieste.

PDF formulár

Pokiaľ sa jedná o reklamáciu, vybavíme ju do druhého dňa od prijatia balíčka - reklamovaný tovar tak bude do 3 pracovných dní od prijatia opäť u vás.

Pokiaľ reklamovaný tovar už nebude dostupný, ozveme sa vám s výberom alternatívy.

Vrátenie peňazí prebieha do 14 pracovných dní od prijatia tovaru späť.

PDF formulár
Your moments. Everyday. Only. Playful. Together. All day Sporty. All day Elegant.